Nextcloud — особиста хмара для офісу

  • Без плати за кількість користувачів;
  • Для організацій будь-якого розміру;
  • Безпека та гнучкі налаштування.

Приватна корпоративна хмара з колосальними можливостями для спільної роботи

Без плати за кожного користувача

Зберігання та обмін файлами

Використання особистого і групового сховища (загальні папки). Передача файлів будь-якого розміру в локальній мережі, через хмару, публічні посилання. Встановлення паролів з терміном дії, рівні доступу на перегляд, редагування, видалення.

Історія версій

Автоматичне збереження, аудит, відстеження змін. Відновлення в разі помилкової зміни або видалення.
Перегляд історії: список версій, перегляд збережених версій, повернення до більш ранніх версій.

Просунутий пошук

Швидкий пошук (файлів, папок, контактів, нотаток, подій календаря, даних, пошук за вмістом) без необхідності перемикатися між додатками або розділами. Інструменти фільтри та сортування. Розширення функціоналу через плагіни

Синхронизация устройств

Двостороння автоматична синхронізація з хмарою і додатками Windows, macOS, Linux, Android, iOS.
Економія місця за рахунок вибіркової синхронізації без скачування на пристрій. Офлайн робота (без інтернет-підключення).

Спільна робота

Обмін інформацією, редагування документів, групові та особисті чати, надсилання миттєвих повідомлень, відео- та аудіодзвінки, відеоконференції, проєкти і завдання, вбудована канбан-дошка, спільні календарі, підключення зовнішніх сервісів.

Календарі та контакти

Календарі (особисті та робочі): Створення, редагування, запрошення учасників, можливість поділитися з дозволом на читання або редагування, нагадування, контроль подій. Імпорт та експорт у форматі iCal.
Контакти: поля, що налаштовуються, підтримка формату vCard для імпорту та експорту.

Проекти та завдання

Deck - канбан-дошка для відстеження прогресу, візуалізації планування, управління проєктами, дорученнями, завданнями. Календарі, відстеження термінів і нагадування. Призначення завдань собі або колегам.

Редагування документів

Вбудований редактор, ONLYOFFICE і Collabora Online. Робота і редагування прямо в браузері. Підтримувані формати: PDF, .txt, xlsx, .xls, .docx, .doc, .odt, .rtf, списки markdown, .ods, .pptx, .ppt, .odp. Рецензування, коментарі, теги, анотації.

Спілкування з командою

Nextcloud Talk - особисті або групові чати, форматування повідомлень, згадки виконавців, голосові та відеодзвінки. Велика кількість інтеграцій із вбудованими та зовнішніми сервісами.

Обмін посиланнями

Публічні або захищені паролем посилання зі співробітниками та зовнішніми підрядниками. Термін дії з автоматичним закриттям. Сповіщення та оповіщення власників коли дані були переглянуті або завантажені.

Голосові та відеодзвінки

Захищені аудіо та відеодзвінки між двома членами або у великих групах.
Чати, демонстрація екрана, обмін текстовими повідомленнями, посиланнями та документами. Особисті та публічні кімнати з модерацією учасників. Приєднання до відеоконференцій з Android, або iOS.

Показ екрана

Демонстрації свого екрана іншими учасниками під час проведення презентацій, роботою над проектами, редагуванням документів, навчанні. Вибір, з можливістю перемиканнями між вікнами, усього екрана, вікно програми, вкладки браузера.

Polls — опитування, голосування

Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для створення опитувань, голосувань, збору думок, ухвалення колективних рішень.
Доступності для всіх або певної групи. Зручні зведення та графіки для перегляду результатів.

Інтеграції

Підключення зовнішніх сервісів і додатків: Microsoft 365, Microsoft Teams, ONLYOFFICE, Collabora Online, Asana, Slack, Trello, Jira, Google Drive і Calendar, Dropbox, Microsoft Outlook, LDAP/Active Directory. Відкритий API.

Зовнішні сховища

Підключення хмарних сховищ як зовнішніх дисків. FTP/SFTP, WebDAV, NFS,
SMB/CIFS, AWS S3, Dropbox, Google Drive. Єдина точка використання з різних джерел. Підтримка шифрування, правила доступу, кешування, індексацію, пошук.

Безпека та відновлення:

Керування доступом

Складні правила для управління даними та користувачами, автоматизації робочих процесів.

Багатофакторна аутентифікація (MFA)

Посилена безпека за допомогою різних методів аутентифікації, включно з OTP, апаратними токенами та іншими.

Шифрування та блокування

Шифрування даних на стороні клієнта і сервера. Блокування за IP і GEO, VPN-підключення.

Політики

Визначення розширених політик безпеки на основі пристрою, IP-адреси, географічного положення, часу.

Журналювання

Запис дій співробітників і адміністраторів, виявлення підозрілих дій, моніторинг продуктивності та стану системи в реальному часі.

Захист вірусів і загроз

Настроювані правила для блокування на основі шаблонів імен, типів та інших критеріїв. Антивірусний захист, перевірка на наявність шкідливого ПЗ.

Вартість особистої хмари NextCloud і послуг з налаштування

включено обслуговування та підтримку
Передзвоніть - розповімо більше!
Залиште свій номер телефону, щоб ми могли зв'язатися
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

До вартості входить:

Техпідтримка

Віддалена підтримка (підключення через TeamViewer). Вирішення поточних питань, консультації.

Навчання

Проведення навчальних сесій і вебінарів для IT-фахівців і кінцевих користувачів, створення посібників, FAQ, онлайн-ресурсів для самостійного вивчення Nextcloud.

Backup

Реалізація Backup стратегій для файлів, БД, конфігурацій. Відновлення після збоїв або за запитом у разі потреби. Регулярне тестування планів відновлення для гарантії ефективності в разі інцидентів.

Захист

Аудити, захист від несанкціонованого доступу, шкідливого ПЗ і вразливостей, DDoS-атак, SQL-ін'єкцій, блокування небажаних підключень. Інтеграція із зовнішніми провайдерами ідентифікації. Заборона підключення до ресурсів на основі ролей, групи або IP-адреси.

Адміністрування

Контроль версій, розробка та реалізація стратегій високої доступності та відмовостійкості (включно з налаштуванням кластерів), балансування навантаження, автоматичне масштабування для підтримки великої кількості підключень та інтенсивної роботи з БД.

Інтеграція сервісів

Підключення плагінів, зв'язок з корпоративними системами і додатками (LDAP/Active Directory, Email, календарі, бекап і зовнішні сховища, CRM, ERP) для створення єдиного інформаційного простору та ефективного використання потенціалу платформи.

Моніторинг і оптимізація

Встановлення моніторингу для відстеження стану, використання ресурсів, продуктивності системи, нетипової активності. Аналіз та оптимізація для поліпшення швидкості та відгуку системи.

Альтернатива Google Drive, OneDrive, Dropbox

порівняння NextCloud з популярними хмарними сервісами